Waar kan ik mijn facturen vinden?
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn NHKParts. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.
Wat als mijn factuur niet klopt?
Stuur ons een e-mail met daarin:
je ordernummer
je gewenste aanpassingen
Dit kan tot 30 dagen na de opmaak van de factuur. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.
Je kunt een mail sturen naar: info@nhkparts.nl
Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?
Stuur ons een e-mail en vermeld hierin je ordernummer en wat je in je factuur wilt wijzigen. Dit kan tot 30 dagen na de datum die op je factuur staat. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox. Hierdoor komt je huidige factuur te vervallen.
Je kunt een mail sturen naar: info@nhkparts.nl
Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?
Controleer of je factuur in Mijn NHKParts staat, onder ‘Mijn Bestellingen’. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je per mail de factuur in de verzendbevestiging.